Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11442
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUgarte Calleja, Seber-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.creatorAizcorbe Gonzalvo, Xavier-
dc.date.accessioned2011-12-02T09:38:14Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:32Z-
dc.date.available2011-12-02T09:38:14Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:32Z-
dc.date.created2011-
dc.date.issued2011-12-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11442-
dc.description.abstractAquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social de la música al llarg de la història, la funció que exerceix en el marc de les ciències de la comunicació i la seva implementació en les accions de màrqueting actuals. Les entrevistes finals ens aporten la visió de dos creatius sobre quina ha estat la funció de la música en la seva campanya, quin és el seu paper en el context publicitari actual i quin és el futur que li auguren a la música publicitària dels propers anys.cat
dc.format.extent71 p.-
dc.language.isospa-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.-
dc.subject.otherMúsica.-
dc.subject.otherAspectes psicològics.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherAspectos psicológicos.-
dc.titleOtros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma-
dc.typeTrabajos fin de Grado-
dc.embargo.termscap-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons