Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11433
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMenal Casas, Jorge-
dc.creatorGurriz García, Sergi-
dc.date.accessioned2012-03-28T09:31:17Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:22Z-
dc.date.available2012-03-28T09:31:17Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:22Z-
dc.date.created2012-
dc.date.issued2012-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11433-
dc.description.abstractAquest treball final de carrera analitza el món dels videojocs des d’una perspectiva comercial i de màrqueting. Els videojocs s’han convertit en la forma d’oci audiovisual més important, per davant del cinema i de la música, fins arribar a estar presents en la majoria de les plataformes actuals: consoles, ordinadors, dispositius mòbils, xarxes socials… Aquest creixement exponencial del mercat dels videojocs no ha passat desapercebut per les grans marques, les quals ja han començat a invertir importants sumes de diners en el desenvolupament de noves campanyes amb els videojocs com a protagonistes. El que ens fa també adonar-nos del potencial que té aquest mitjà publicitari de cara al futur, són les constants millores que van sortint al mercat de forma progressiva. Algunes millores que ja han començat a situar la videoconsola com el centre d'oci multimèdia dins de les nostres llars.cat
dc.format.extent127 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherVideojocs.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherVideojuegos.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.titleEl Videojuego : el paso de un producto de entretenimiento social a un nuevo producto de marketing socialcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons