Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11416
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorEnrique-Jiménez, Ana María-
dc.creatorParedes Batista, Alejandra-
dc.date.accessioned2009-07-21T12:48:42Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:11Z-
dc.date.available2009-07-21T12:48:42Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:11Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-21T12:48:42Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11416-
dc.description.abstractEl paper del DirCom en les organitzacions és un treball de fi de carrera en el que es fa una aproximació al perfil professional del Director de Comunicació. Conté una primera part teòrica, basada en la opinió de diversos autors i una segona part pràctica en la que s’estudia si els tres DirCom entrevistats s’ajusten a la teoria proposadacat
dc.format.extent122 p.ca
dc.format.extent2520428 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherEmpreses.ca
dc.subject.otherComunicació.ca
dc.subject.otherImatge corporativa.ca
dc.subject.otherEmpresas.-
dc.subject.otherComunicación.-
dc.subject.otherImagen corporativa.-
dc.titleEl papel del DirCom en las organizacionesca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.