Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11414
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber-
dc.creatorVega Jaimerena, María Josefina-
dc.date.accessioned2009-07-21T10:28:40Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:09Z-
dc.date.available2009-07-21T10:28:40Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:09Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-21T10:28:40Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11414-
dc.description.abstractEl present treball té com propòsit posar l'accent en la rellevància de la imatge en la sintaxi del llenguatge documental de principis del segle XX, específicament en la producció cinematogràfica dels anys vint. En aquella dècada, els moviments avantguardistes es van enfocar en el cinema per a explorar les seves potencialitats i crear un gènere nou, encara que també altres creadors van decidir reinventar els codis del film de ficció posant èmfasi en la realitat, establint la noció del que coneixem avui dia com discurs documental. En aquest sentit, aquest treball ha centrat el seu interès en l'obra de quatre autors: Robert Flaherty, Dziga Vertov, Walter Ruttmann i Joris Ivens, qui amb la seva producció posen de manifest el discurs abans referit.cat
dc.format.extent66 p.ca
dc.format.extent424972 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherCinematografia.ca
dc.subject.otherDocumentals.ca
dc.subject.otherComunicació visual.ca
dc.subject.otherCinematografía.-
dc.subject.otherDocumentales.-
dc.subject.otherComunicación visual.-
dc.titleNuevas miradas. La imagen como elemento sintáctico en el documental de principios del siglo XXca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.