Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11401
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón-
dc.creatorBusquets Ojeda, Edgar-
dc.date.accessioned2009-03-12T10:02:01Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:00Z-
dc.date.available2009-03-12T10:02:01Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:00Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2009-03-12T10:02:01Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11401-
dc.description.abstractResum El present treball és un estudi sobre l’adaptació de la coneguda tècnica de marketing dels Estudis de Satisfacció de Clients -Costumers Satisfaction Survey (CSS)- al marketing polític. En ell es desenvolupa el concepte estratègic de client així com la importància d’una bona gestió de la cartera de clients en l’empresa. Fent un compendi dels atributs més rellevants dels CSS, s’estableix un paral•lelisme entre empresa i administració per extrapolar-ne els CSS i obtenir els Estudis de Satisfacció Ciutadana –Citizen Survey Satisfaction (CzSS). Finalment, s’estudia la utilitat dels CzSS, i la seva aplicació al marketing polític, plantejant-ne un cas pràctic amb el disseny d’una enginyeria de CzSS pel Perú.cat
dc.format.extent79 p.ca
dc.format.extent728955 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherClients.ca
dc.subject.otherSatisfacció.ca
dc.subject.otherPublicitat política.ca
dc.subject.otherComunicació en la política.ca
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherEstudis de mercat.ca
dc.subject.otherPerú.ca
dc.subject.otherClientes.-
dc.subject.otherSatisfacción.-
dc.subject.otherPublicidad política.-
dc.subject.otherComunicación en la política.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherEstudios de mercado.-
dc.titleAdaptación del CSS al marketing políticoca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.