Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11386
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber-
dc.creatorCaro Álvarez, Paula-
dc.date.accessioned2010-11-23T10:03:07Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:50Z-
dc.date.available2010-11-23T10:03:07Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:50Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-11-23T10:03:07Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11386-
dc.description.abstractEl present treball de recerca estudia l'evolució del cartell com a mitjà de comunicació des de finals del segle XIX fins a mitjans del XX. En el transcurs d'aquest anàlisi es posa de manifest la importància que va tenir aquest mitjà per a la transmissió ideològica en els nivells artístic, publicitari i de propaganda política. Considerarem els múltiples moviments artístics apareguts en aquest període històric, que van constituir innovadores fonts d'inspiració, una influència que s'estén fins als nostres dies. El cartell treu a l'art dels museus i el converteix en un producte de consum quotidià al voltant del món, gràcies a múltiples artistes, tant coneguts com desconeguts, i la seva creativitat impregna tots els objectes que ens envolten. És a través del recorregut històric que proposem, quan ens descobrim com a espectadors i protagonistes de la major revolució artística que ha existit en els dos últims segles.cat
dc.format.extent114 p.ca
dc.format.extent6150855 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherDisseny gràfic.ca
dc.subject.otherCartells (Publicitat).ca
dc.subject.otherPropaganda política.ca
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherSegle XIX.ca
dc.subject.otherSegle XX.ca
dc.subject.otherDiseño gráfico.-
dc.subject.otherCarteles (Publicidad).-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherSiglo XIX.-
dc.subject.otherSiglo XX.-
dc.titleImaginarios visuales. Espacios de representación en la comunicación visual: el cartelismo en sus orígenesca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.