Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11377
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFernández Alonso, Isabel-
dc.creatorVelat Castillo, Pablo-
dc.date.accessioned2008-03-05T12:15:17Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:42Z-
dc.date.available2008-03-05T12:15:17Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:42Z-
dc.date.created2008-
dc.date.issued2008-03-05T12:15:17Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11377-
dc.description.abstractEn aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.cat
dc.format.extent65 p.ca
dc.format.extent819991 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherLa Sexta (Emissora de televisió)ca
dc.subject.otherProgrames de televisióca
dc.subject.otherLa Sexta (Emisora de televisión)-
dc.subject.otherProgramas de televisión-
dc.titleLa Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programaciónca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.