Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11372
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRocha, J. Andrés-
dc.creatorPadilla Albaladejo, Adriana-
dc.date.accessioned2010-09-08T15:09:50Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:39Z-
dc.date.available2010-09-08T15:09:50Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:39Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-09-08T15:09:50Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11372-
dc.description.abstractEl present treball pretén aportar una definició del “màrqueting de valors” distingint-lo d'altres tipus de màrqueting que es podrien prestar a confusió: el màrqueting comercial, el màrqueting social, el màrqueting amb causa, i el màrqueting no lucratiu. Posteriorment ens endinsem en la filosofia postmoderna amb els corrents relativistas i nihilistas sobre la pèrdua dels valors tradicionals per a demostrar que, encara remanent en la nostra societat les visió del relativisme moral, no significa que hagi un relativisme ètic, legitimant així la nomenclatura de “màrqueting de valors”. En un segon capítol, s'analitzen vuit casos de projectes reals en països en vies de desenvolupament com exemples de màrqueting de valors. Acarem la viabilitat de la nostra proposta de definició de màrqueting de valors amb cadascun dels exemples, arribant a la conclusió que la definició és viable i defineix un tipus de màrqueting particular.cat
dc.format.extent64 p.ca
dc.format.extent422513 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherValors (Filosofia).ca
dc.subject.otherÈtica.ca
dc.subject.otherDrets humans.ca
dc.subject.otherPaïsos en vies de desenvolupament.ca
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherValores (Filosofía).-
dc.subject.otherÉtica.-
dc.subject.otherDerechos humanos.-
dc.subject.otherPaíses en vías de desarrollo.-
dc.titleEl marketing de valoresca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.