Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11364
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorPiera Miquel, Mercedes-
dc.creatorRojas Presa, Marta-
dc.date.accessioned2010-05-17T14:26:07Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:35Z-
dc.date.available2010-05-17T14:26:07Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:35Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-05-17T14:26:07Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11364-
dc.description.abstractLa comunicació interna és una eina de transmissió de les noves creences i valors organitzatius i per això constitueix un instrument essencial en la gestió del canvi i en la modernització de les organitzacions. L'objectiu dels departaments de comunicació interna és que totes les persones que treballen en una organització coneguin quines són les seves funcions i els seus resultats, aconseguir un clima d'integració i implicació en els projectes i incrementar la motivació i participació de tot el personal. Pot considerar-se, a més, el suport i la base de la comunicació externa de l'organització cap als seus clients i altres públics (destinataris), ja que mitjançant aquesta s'aconsegueix transmetre una imatge positiva cap a l'exterior. En el següent escrit s'analitza la situació actual de les empreses espanyoles i el seu entorn, es detecten certes mancances comunicacionals en els membres de les organitzacions, que dificulten l'optimització de les accions dels departaments de comunicació, i es proposen millores concretes, per a fer de la comunicació interna una realitat integrada en el nucli de les organitzacions.cat
dc.format.extent68 p.ca
dc.format.extent396040 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherComunicació en les organitzacions.ca
dc.subject.otherEmpreses.ca
dc.subject.otherEspanya.ca
dc.subject.otherComunicación en las organizaciones.-
dc.subject.otherEmpresas.-
dc.subject.otherEspaña-
dc.titleComunicación interna: una asignatura pendiente en las empresas españolas. Pautas para potenciar la intercomunicación empresarialca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.