Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11357
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFondevila i Gascón, Joan Francesc-
dc.creatorNaya Mercadal, Albert-
dc.date.accessioned2014-06-10T11:35:17Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:30Z-
dc.date.available2014-06-10T11:35:17Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:30Z-
dc.date.created2014-01-
dc.date.issued2014-06-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11357-
dc.description.abstractL'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat d'entretenir-se i informar-se. Tot això ha fet que molts mitjans de comunicació tradicionals hagin hagut de renovar-se per oferir als usuaris un servei que anys enrere ni es plantejaven i que en alguns casos els ha agafat desprevinguts. Per això, el present Treball Final de Carrera analitza l'activitat dels mitjans El País, El Mundo, La Vanguardia i El Periódico de Catalunya a les xarxes socials Google+ i LinkedIn. La popularitat, la interactivitat i la influència seran factors determinants per veure quin és el mitjà que realitza un millor ús d'aquestes xarxes socials, minoritàries, que guanyen terreny en el dia a dia.cat
dc.format.extent67 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massa.cat
dc.subject.otherDiaris.cat
dc.subject.otherXarxes socials.cat
dc.subject.otherGoogle+ (Recurs electrònic).cat
dc.subject.otherLinkedIn (Recurs electrònic)cat
dc.subject.otherMedios de comunicación de masas.-
dc.subject.otherDiarios.-
dc.subject.otherRedes sociales.-
dc.subject.otherGoogle+ (Recurso electrónico).-
dc.subject.otherLinkedIn (Recurso electrónico).-
dc.titleLa actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedincat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons