Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11346
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorAndreu Domingo, David-
dc.creatorBuisán Abad, Pablo-
dc.date.accessioned2012-11-19T12:05:45Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:22Z-
dc.date.available2012-11-19T12:05:45Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:22Z-
dc.date.created2012-09-
dc.date.issued2012-11-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11346-
dc.description.abstractLa persistència de la crisi econòmica suposa una amenaça constant al món de la comunicació, especialment per les dimensions dels pressupostos de publicitat, i ha fomentat que els directors de marketing exigeixin retorn, medició i la màxima eficiència en les seves inversions. El clipping de mitjans s’ha convertit en una eina imprescindible per valorar l’eficàcia, comprendre la repercusió, conèixer el retorn d’inversió aconseguit, en definitiva, analitzar si sh´an complert els objetius de la campaña de publicitat. No només es tracta d’una forma de conèixer les aparicions aconseguides en els mitjans, sinó també de reportar al client els assoliments obtinguts. Aquest estudi pretén demostrar la importància d’establir unes pautes i uns paràmetres universals en la valoració de la comunicació d’una marca, producte o servei en els mitjans de comunicació. L’anàlisi que s’ha dut a terme en aquest treball es compon d’opinions de diversos professionals del sector, bibliografia i comparacions amb altres estudis de la mateixa temàtica en altres països.cat
dc.format.extent103 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massa.cat
dc.subject.otherRelacions públiques.cat
dc.subject.otherMedios de comunicación de masas.-
dc.subject.otherRelaciones públicas.-
dc.titleMedición de la repercusión de las relaciones públicas : hacia un estándard internacionalcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons