Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11341
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFondevila i Gascón, Joan Francesc-
dc.creatorBarbero González, Victoria-
dc.date.accessioned2013-10-31T09:43:54Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:19Z-
dc.date.available2013-10-31T09:43:54Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:19Z-
dc.date.created2013-07-
dc.date.issued2013-10-31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11341-
dc.description.abstractAquest treball té com a objecte l’anàlisi de la implantació de la hipertextualitat, la multimedialitat, la interactivitat i la publicitat com a elements vertebradors de la premsa digital internacional. Primerament, es descriuen de forma teòrica els meritats elements. A continuació, es presenten els resultats de l’estudi empíric desenvolupat, analitzant els anteriors factors, sobre quatre capçaleres digitals internacionals. Finalment, concloem que la implantació de les variables estudiades es troba en fase d'expansió, tot i que encara lluny del nivell òptim d'explotació; també que els diaris europeus són més proclius a fomentar l'ús de la hipertextualitat, mentre els americans prefereixen la multimedialitat; que els principals problemes a superar seran les formes tradicionals de pensar i treballar així com la falta d'inversió generalitzada i, per acabar, que el futur passarà per continuar en la línia de treball sense oblidar-se d'evolucionar.cat
dc.format.extent84 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherHipertext.cat
dc.subject.otherSistemes multimèdia.cat
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherPremsa electrònica.cat
dc.subject.otherHipertexto.-
dc.subject.otherSistemas multimedia.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherPrensa electrónica.-
dc.titleHipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph'cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons