Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11340
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorMas León, Nil-
dc.date.accessioned2015-04-16T10:54:47Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:18Z-
dc.date.available2015-04-16T10:54:47Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:18Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2015-04-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11340-
dc.description.abstractEn els últims anys la comunicació ha evolucionat a causa de la digitalització de la societat i l'aparició de múltiples plataformes socials. Per això, aquesta investigació busca analitzar com ha canviat l'entorn comunicatiu, fins a quins nivells ha afectat això a les marques i als consumidors prenent com a punt central d'aquest projecte la transmedialitat, les seves característiques i les seves funcions. A més, analitzarem tots aquests canvis aplicant els coneixements teòrics a la campanya Red Bull Stratos, que per a molts va marcar un abans i un després en la història del màrqueting de continguts.cat
dc.format.extent79 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherMultimèdia interactius.cat
dc.subject.otherComunicació en màrqueting.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherMultimedia interactivos.-
dc.subject.otherComunicación en marketing.-
dc.titleLa marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bullcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons