Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11335
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorAndreu Domingo, David-
dc.creatorValls Serra, Núria-
dc.date.accessioned2016-07-06T11:23:04Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:15Z-
dc.date.available2016-07-06T11:23:04Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:15Z-
dc.date.created2016-01-
dc.date.issued2016-07-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11335-
dc.description.abstractDes de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball.cat
dc.format.extent89 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMàrqueting per Internet.cat
dc.subject.otherPlanificació estratègica.cat
dc.subject.otherXarxes socials.cat
dc.subject.otherMarketing por Internet.-
dc.subject.otherPlanificación estratégica.-
dc.subject.otherRedes sociales.-
dc.titleEl peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zaracat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons