Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11298
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials-
dc.contributorOlmo Arriaga, José Luis del-
dc.creatorSellarés Berengué, Pere-
dc.date.accessioned2015-04-16T10:05:36Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:51:36Z-
dc.date.available2015-04-16T10:05:36Z-
dc.date.available2020-07-09T10:51:36Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2015-04-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11298-
dc.description.abstractLa popularització de productes naturals i d’hàbits de vida saludables, ha contribuït a estimular la demanda de tota mena de d’articles vinculats a la salut com l’aigua mineral natural, que els últims anys, ha passat de ser una “commodity" a un producte de valor afegit. La conjuntura social i econòmica dels últims anys, també ha condicionat els hàbits de consum de les famílies. En alguns casos, la reducció del poder adquisitiu ha motivat l’estalvi en tota mena de productes i serveis fet que ha beneficiat les marques privades o de distribuïdor, sovint considerades inferiors en qualitat però també en preu, i que d’ara en endavant anomenarem (MDD). Els distribuïdors han recolzat els productes MDD millorant-ne la qualitat, la presentació i han invertit en estratègies de comunicació, fet que, ha suposat un increment de la quota de mercat en totes les categories de bens de consum favorable a les MDD. El present treball, pretén dur a terme un anàlisi comparatiu dels preus de venda al públic de les aigües minerals naturals a la cadena Mercadona, i de les estratègies promocionals seguides per tal d’afavorir la MDD vers les marques de fabricant (MDF).cat
dc.format.extent64 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherMarques de fàbrica.cat
dc.subject.otherAigües minerals.cat
dc.subject.otherSupermercats.cat
dc.subject.otherMercadona (Firma).cat
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherAguas minerales.-
dc.subject.otherSupermercados.-
dc.titleLa promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadonacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrquetingcat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons