Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11108
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Dret i Ciències Polítiques-
dc.creatorIglesias Serrat, Cristina Alexia-
dc.date.accessioned2008-03-06T15:37:48Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:47:44Z-
dc.date.available2008-03-06T15:37:48Z-
dc.date.available2020-07-09T10:47:44Z-
dc.date.created2007-
dc.date.issued2008-03-06T15:37:48Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11108-
dc.description.abstractL´evolució de la publicitat i dels mitjans que utilitza per arribar al destinatari en els últims temps han fomentat la necessitat d’una major protecció dels menors, que per la seva major vulnerabilitat, Així ho requereixen. L’obesitat infantil és un problema molt greu de la societat actual, els índex d´obesitat i sobrepes estan augmentant constantment. Això és una cosa molt preocupant i per aquesta raó s´han posat en marxa varies campanyes en contra, tan a nivell mundial com europeu o estatal. Tot i que no es pot dir amb total fiabilitat que l´obesitat infantil és consequència directa de la publicitat, podem afirmar que mitjançant les tècniques que es fan servir, pot influir en l´elecció del producte aprofitant la vulnerabilitat del menor. Pero tot això és necessari que els anunciants segueixin les mateixes directrius de tal manera que púguin combatre aquest tipus d´enfermetats relacionades amb l´alimentació i aconseguir que la joventut creixi més sana.cat
dc.format.extent66 p.ca
dc.format.extent356954 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherInfants.ca
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherNutrició.ca
dc.subject.otherProtecció.ca
dc.subject.otherNiños.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherNutrición.-
dc.subject.otherProtección.-
dc.titleLa protección del menor y la publicidad infantil en materia de alimentosca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc34 - Dretca
dc.contributor.directorBañares Vilella, Silvia-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.