Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11090
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia-
dc.contributorAcereda Extremiana, Amparo-
dc.creatorSan Antonio Sanchón, Thais-
dc.date.accessioned2017-06-22T10:53:29Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:45:41Z-
dc.date.available2017-06-22T10:53:29Z-
dc.date.available2020-07-09T10:45:41Z-
dc.date.created2016-09-
dc.date.issued2017-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11090-
dc.description.abstractLa actual competitivitat empresarial ha fet que molts directius i responsables començin a crear valor en les seves empreses a través dels seus empleats. No hi ha dubte que avui, hi ha molts executius que equivocadament creuen que darrere d'un treballador feliç i motivat en el seu treball, estan només els diners, per això l'objectiu del treball present serà veure si és cert, seguint la teoria de Herzberg, que només els diners o els beneficis empresarials són suficients perquè els treballadors es sentin motivats i feliços. Per fer-ho, s’ha recollit informació sobre 369 treballadors en actiu de diferents edats, amb diferents càrrecs i provinents de diferents empreses, utilitzant una tècnica d'anàlisi tipus test amb escala de Likert. Els resultats han demostrat que avui dia encara son moltes les empreses que deixen de banda els factors motivacionals a l’hora de tractar amb els seus empleats.cat
dc.format.extent71 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMotivació del personal.cat
dc.subject.otherSatisfacció en el treball.cat
dc.subject.otherMotivación del personal.-
dc.subject.otherSatisfacción en el trabajo.-
dc.titleLa motivación en la empresa. Los factores higiénicos y motivacionales de Frederick Herzbergcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc159.9 - Psicologiacat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons