Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11044
La Identificación de la superdotación : un estudio empírico
Título : | La Identificación de la superdotación : un estudio empírico |
Autor : | Hernández Miras, Marina |
Resumen : | Quan ens preguntem sobre la superdotació, o més concretament, sobre un nen superdotat, ens ve al cap aquell nen repel·lent que moltes vegades hem pogut tenir a la classe, un nen setciències, amb ulleres, aïllat, amb un llibre sota el braç i al que tots el coneixen com el “pilota del professor”. Això, és un estereotip, i com a tal, és erroni. És per això i per altres raons, pel que hem decidit realitzar aquest projecte ja que, el que volem és conèixer més sobre la superdotació i tot el que l’envolta. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11044 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Fecha de publicación : | 28-mar-2012 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons