Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11025
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia-
dc.contributorPalet Fritschi, Mercedes-
dc.creatorMartorell Morales, Marta-
dc.date.accessioned2014-12-04T16:27:31Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:44:45Z-
dc.date.available2014-12-04T16:27:31Z-
dc.date.available2020-07-09T10:44:45Z-
dc.date.created2014-06-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11025-
dc.description.abstractEl present treball pretén demostrar que els contes són vàlids i beneficiosos en el creixement integral de la persona i que, de forma més especial, contribueixen al exercici i adquisició de la virtut de la prudència. En aquest estudi es fa menció concreta de quins són aquests beneficis des del punt de vista psicològic; es mencionen també algunes tècniques d’aplicació pràctica dels contes en el camp de la psicologia, així com diferents corrents psicològiques que les apliquen i de quina manera. Objecte del present treball és també insistir en la influència beneficiosa del conte en el creixement personal i la formació del caràcter.cat
dc.format.extent66 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subjectPsicología-
dc.subjectCuentos infantiles-
dc.subjectPsicologia-
dc.subjectContes infantils-
dc.titleLos cuentos: aspectos psicológicos y su influencia en la formación de la personalidadcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc159.9 - Psicologiacat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons