Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11005
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives) | - |
dc.creator | Hancock, Curtis L. | - |
dc.date.accessioned | 2011-07-12T06:45:44Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:43:56Z | - |
dc.date.available | 2011-07-12T06:45:44Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T10:43:56Z | - |
dc.date.created | 2010-04 | - |
dc.date.issued | 2011-07-12T06:45:44Z | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11005 | - |
dc.format.extent | 11 | ca |
dc.format.extent | 260207 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.relation.ispartofseries | Congreso Internacional “¿Una Sociedad Despersonalizada? Propuestas Educativas”, de la Universitat Abat Oliba CEU (Barcelona, 13-15 de abril de 2010).; | - |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) | - |
dc.subject | Ciència i coneixement | - |
dc.subject | Investigació | - |
dc.subject | Humanitats | - |
dc.subject | Cultura | - |
dc.subject | Ciencia y conocimiento | - |
dc.subject | Investigación | - |
dc.subject | Humanidades | - |
dc.title | Catholic wisdom and the recovery of the person in elementary education: a response to Rousseau’s educational utopianism | ca |
dc.type | Comunicación | ca |
dc.subject.udc | 00 - Ciència i coneixement. Investigació. Cultura. Humanitats | ca |
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | - |
Aparece en las colecciones: | Documents de recerca |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.