Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/7009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCanga Alonso, Andréses
dc.date2012es
dc.date.accessioned2015-02-12T05:00:33Z-
dc.date.available2015-02-12T05:00:33Z-
dc.date.issued2015-02-12-
dc.identifier000000614391es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/7009-
dc.descriptionEn: Escuela Abierta. ISSN. 1138-6908 n. 15 (2012), pp. 119-142es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospes
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.eses
dc.subjectEnseñanza - Innovaciones.es
dc.subjectLengua segunda - Adquisición.es
dc.titleLa pareja tándem como modelo para el aprendizaje de una lengua extranjeraes
dc.typeArtículoes
europeana.dataProviderUNIVERSIDAD SAN PABLO CEU-
europeana.isShownAthttp://hdl.handle.net/10637/7009-
europeana.objecthttp://repositorioinstitucional.ceu.es/visor/libros/614391/thumb_europeana/614391.jpg-
europeana.providerHispana-
europeana.rightshttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/-
europeana.typeTEXT-
Appears in Collections:nº 15 - 2012 Escuela Abierta




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.