Els gabinets de premsa i la mesura de la seva repercussió

dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributorAndreu Domingo, David
dc.contributor.authorGarriga Alsina, Maria
dc.contributor.authorAndreu Domingo, David
dc.date.accessioned2009-02-26T16:17:35Z
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:59Z
dc.date.available2009-02-26T16:17:35Z
dc.date.available2020-07-09T10:53:59Z
dc.date.created2009
dc.date.issued2009-02-26T16:17:35Z
dc.description.abstractLa majoria d’agències de relacions públiques d’avui en dia, segueixen dedicant gran part dels seus esforços a les relacions amb els mitjans de comunicació. D’aquesta àrea s’ocupen els gabinets de premsa, que s’encarreguen de difondre informació de les institucions públiques o privades als mitjans, amb l’objectiu principal d’aconseguir un clima favorable amb els seus públics. Aquestes informacions publicades en els mitjans s’anomenen publicity. La medició de la repercussió de les activitats de relacions públiques, i més concretament, de la publicity, és un dels temes més importants i més discutits del sector. En general, les agències catalanes i nord-americanes tenen coneixement sobre els valors i beneficis que aporta el mesurament, tot i això encara s’observa una manca d’activitat sobre aquest tema.cat
dc.format.extent87 p.ca
dc.format.extent460197 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11400
dc.language.isocatca
dc.rightsopen access
dc.rights.cchttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.rights.licenseAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
dc.subject.otherRelacions públiques.ca
dc.subject.otherGabinets de premsa.ca
dc.subject.otherPublicitat en els mitjans de comunicació de massa.ca
dc.subject.otherRelaciones públicas.
dc.subject.otherGabinetes de prensa.
dc.subject.otherPublicidad en los medios de comunicación de masas.
dc.titleEls gabinets de premsa i la mesura de la seva repercussióca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dspace.entity.typePublicationes
relation.isAuthorOfPublication742010d0-837a-40f8-951a-ac61d6adf7a9
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery742010d0-837a-40f8-951a-ac61d6adf7a9

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Gabinets_Garriga_2009.pdf
Size:
449.41 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections