TFG

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10637/10588

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    La comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa desde una perspectiva transversal : The Body Shop y Lush2022-11-10

    La Responsabilitat Social Corporativa està cada cop més present en l'estratègia de les empreses a causa de la conscienciació, per part de la població, sobre la sostenibilitat i la cura del planeta. Aquest treball de fi de grau pretén analitzar la importància de la RSC al sector cosmètic, concretament de dues de les marques de cosmètica naturals més conegudes: The Body Shop i Lush. El propòsit de la recerca és conèixer com gestionen la RSC i la comunicació cadascuna i com percep la societat aquest tipus de pràctiques. A més, es durà a terme una proposta de millora per a les marques segons els resultats obtinguts a la investigació.

  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    Análisis de la sostenibilidd en la comunicación de Mango y Primark en Youtube2022-10-11

    Aquest treball de final de grau consisteix en fer un estudi per identificar si les marques fast fashion comuniquen sostenibilitat a través de YouTube. S’analitzaran: Mango y Primark, dues empreses amb diferents rangs socioeconòmics. Aquesta anàlisi es centra en els anys 2019, 2020 i 2021, per poder observar si aquestes dues marques cada cop aposten més per transmetre sostenibilitat. Per poder obtenir aquesta informació s’ha fet un estudi quantitatiu de la comunicació a la xarxa social YouTube. A partir d’aquí, es va analitzar el contingut dels dos canals segons la durada, el nombre de visualitzacions, els likes, els dislikes, els favorits i els comentaris. Per presentar el sector, s’ha fet una introducció del món de la moda, del fast fashion i, tot seguit de la sostenibilitat.

  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    Estrategias de RSC y marketing de las empresas de fast-food frente al movimiento healthy en España2021-07-01

    La Responsabilidad Social Corporativa ha ido adquirido a lo largo de los años una mayor y notable importancia en el modelo de gestión de las empresas. Cada vez son más las empresas que se suman a contribuir y dar respuesta a ciertos problemas que afectan al conjunto de la sociedad y el medioambiente. En este trabajo se investiga cómo dos de las compañías más importantes del sector del fast-food, McDonald's y Burger King, integran en su modelo de gestión de negocio la sostenibilidad medioambiental y cómo se enfrentan al movimiento healthy, qué herramientas de comunicación emplean para dar a conocer su responsabilidad social y, consecuentemente, la percepción de los individuos acerca de las iniciativas que promueven cada una de ellas.

  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    El cambio de estrategia en la comunicación de Mcdonald's para adaptarse al paradigma ecológico2020-07-01

    Aquest treball té com a objectiu analitzar l'adaptació de l'estratègia comunicativa d'una marca rellevant del sector alimentari com és McDonald’s, després de veure's irremeiablement sotmesa al paradigma ecològic dels nostres temps. Per això, també s'estudiaran quins han estat els canvis socials que han provocat aquesta situació, a la qual les marques tendeixen a adaptar-se cada vegada més per a mantenir-se en el mercat.