TFG
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10637/10588
Search Results
- Las artes marciales una educación en valores
2017-01-03 Aquest treball de final de grau consisteix en veure com l'educació en valors, mitjançant el karate és fonamental en la formació de les persones; concretament les arts marcials poden aportar diferents beneficis a nivell biopsicosocial. A més, s'ha treballat amb un mostreig de quatre col·lectius per calibrar la seva percepció sobre el tema.
- Les aules hospitalàries i la psicomotricitat
2016-01-12 Aquest treball d’investigació recull el protocol que es segueix en les aules hospitalàries, que ve marcat des de la Generalitat de Catalunya. Després d’això, es posa de manifest el nul treball que s’està fent des de les mateixes per treballar el desenvolupament psicomotriu del nen com ser global. Per això, s’ha confeccionat una programació de psicomotricitat adaptada a les aules hospitalàries per als nens, en edat infantil, que es veuen obligats a romandre hospitalitzats.
- Del juego motor al cuento motor
2016-01-12 El joc en el nen, és imprescindible sobretot en els primers anys de vida. A través del joc el nen creix físicament, emocionalment i intel·lectualment, alhora que desenvolupa i aferma totes les seves destreses i habilitats. És un element essencial en la seva vida i que, a més de ser divertit, és primordial per al seu desenvolupament. És per això, que en l'etapa educativa infantil, el joc i per tant, el conte motor adquireix un gran significat. Mitjançant aquests recursos, el nen aprèn a conèixer-se a si mateix, als altres i a tot allò que li envolta.
- Estimulación temprana en la práctica psicomotriz
2014-12-12 El següent treball es basa en l’estudi sobre els conceptes teòrics de la Psicomotricitat i de l’Estimulació Primerenca. Així s’arriba a crear una programació pròpia on es plantegen diferents activitats per estimular els nens mitjançant la pràctica psicomotriu. Es realitza una explicació detallada sobre els principals aspectes de l’educació psicomotriu en l’Etapa Infantil. Seguidament, s’exposen una sèrie de consideracions sobre l’Estimulació Primerenca tenint en compte les necessitats, qualitats i capacitats del nen.